Název:
Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Překlad názvu:
Marketing strategy for introduction period of new product Xanil on the Czech pharmaceutical market
Autoři:
Popelová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petrová, Helena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, popisná analýza Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nový lék Xanil. Marketingová strategie zpracovává segmentaci potenciálních zákazníků, zacílení vůči konkurenci a navrhuje strukturu marketingového mixu. Součástí strategie je i zpracování koncepce propagace včetně odhadu finančních nákladů. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, společnost Eli Lilly, Xanil, propagační strategieTitle: Marketing strategy of product Xanil application on the Czech pharmaceutical market Objective: Design marketing strategy of product Xanil application on the Czech pharmaceutical market Methods: Written interview, descriptive analysis Results: The result is a design marketing strategies for new drug Xanil. The marketing strategy process segmentation of potential customers, targeted to competition and proposes a structure of the marketing mix. The strategy is the development of the concept of promotion, including the estimated financial costs. Key words: Marketing strategy, marketing mix, customer segmentation, competition, brand positioning, Eli Lilly company, Xanil, promotional strategy
Klíčová slova:
Eli Lilly; konkurence; Marketingová strategie; marketingový mix; positioning značky; propagační strategie; segmentace zákazníků; Xanil; brand positioning; competition; customer segmentation; Eli Lilly; marketing mix; Marketing strategy; promotional strategy; Xanil