Název: Umíme se učit s CLIL? Akční výzkum při zavádění inovativního přístupu k výuce angličtiny.
Překlad názvu: Are We Able to Learn by CLIL? Action Resarch During Its Implemention.
Autoři: Vlčková, Mária ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: akční výzkum: příprava vyučovací hodiny; auto diagnostika; CLIL-Content and Language Integrated Learning; jazykové vzdělávání na českých základních školách; kurikulární a legislativní dokumenty; reflexe; typologie osobnosti učitele; videozáznam realizace; action research: educational preparatory work; auto diagnosis; CLIL- Content and Language Integrated Learning; curricular and legislative documents; language education at Czech basic schools; reflection of the lesson; typology of pedagogical personalities; videotaping of the lesson

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/97822

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-379401


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet