Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Umíme se učit s CLIL? Akční výzkum při zavádění inovativního přístupu k výuce angličtiny.
Vlčková, Mária ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
A b s t r a k t: CLIL je v Čechách relativně nová metoda, jak lze učit cizím jazykům. V současné době globalizace, je jazykové vzdělávání prioritou edukačních systémů většiny států, přinejmenším států EU. Kdy ale s jazykovou výchovou začít a jaké metody využít? Pro jaký věk dětí je intenzivní výuka cizího jazyka vhodná? Ve třetí třídě, ve druhé nebo ještě dříve? Jsem přesvědčená, že CLIL, především ve své podobě jazykových sprch, může přinést odpověď, jak s dětmi mladšího školního věku realizovat propedeutiku budoucí výuky cizích jazyků. Cílem mé práce je na základě akčního výzkumu, který se bude opírat a videozáznamy ze tří výukových jednotek, stanovit, jaké aktivity volit pro svou druhou třídu. Dále analyzovat, kterých jazykových a obecně didaktických chyb se jako pedagog při těchto aktivitách dopouštím a na základě vyhodnocení si stanovit cíle, které by mohly vést ke zlepšení vzdělávacího procesu. Pro snadnější stanovení znaků, na které je potřeba se při reflexi pozorování zaměřit především, bude součástí diplomové práce i vlastní auto diagnostika pedagogického typu autorky. Cílem teoretické části DP je přinést základní informace o metodě CLIL, které čerpám z českých zdrojů, jež zpracovávají dlouhodobějších a bohatších zkušeností zahraničních. Dále pak informace o jejím zavádění v podmínkách české školní...

Viz též: podobná jména autorů
14 VLČKOVÁ, Markéta
1 VLČKOVÁ, Marta
8 VLČKOVÁ, Martina
6 VLČKOVÁ, Michaela
7 VLČKOVÁ, Miroslava
1 Vlčková, M.
2 Vlčková, Magda
2 Vlčková, Magdaléna
2 Vlčková, Marcela
8 Vlčková, Marie
14 Vlčková, Markéta
8 Vlčková, Martina
6 Vlčková, Michaela
1 Vlčková, Michala
5 Vlčková, Milada
7 Vlčková, Miroslava
2 Vlčková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.