Název:
Marketingový mix podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix of a Company
Autoři:
Koblerová, Eliška ; Bittnerová, Alice Hemerková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tématem závěrečné práce je „Marketingový mix podniku“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teorii. Ve druhé kapitole je zpracovávána současná situace podniku pomocí marketingových analýz. Třetí kapitola se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořené na základě získaných informací v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny marketingového mixu.
The topic of bachelor thesis is „Marketing mix of a company“. Thesis is divided into three main chapters. First chapter includes theory. The second chapter processes current situation in the company using marketing analyses. Third chapter shows my suggestions for improvement, which are created from the acquired information from previous chapters. These are suggestions for a changes of marketing mix.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; textilní průmysl; výšivky; embroidery; marketing mix; place; price; product; publicity; textile industry
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82712