Název:
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Překlad názvu:
Proposal of improving of Marketing Communication of Company
Autoři:
Bednářová, Markéta ; Mašterová,, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na problematiku marketingu, marketingové komunikace a teoretický základ analýz, které jsou v práci použité. Dále zhodnocuje aktuální situaci společnosti Diplomky-online.cz. Na základě provedené analýzy je vytvořen návrh konkrétních kroků pro zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Bachelor thesis in its theoretical part aims on marketing, marketing communication and theoretical background of analysis which are used in this thesis. Furthermore, current situation of company Diplomky-online.cz is evaluated. Based on conducted analysis, proposal of specific steps is made in order to improve marketing communication of the company.
Klíčová slova:
Komunikační mix; marketingová komunikace; Online marketing; Porterův model pěti konkurenčních sil; SLEPTE analýza; SWOT analýza; Communication mix; marketing; marketing communication; Online marketing; Porter's five forces analysis; SLEPTE analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82706