Original title:
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Translated title:
Proposal of improving of Marketing Communication of Company
Authors:
Bednářová, Markéta ; Mašterová,, Lucie (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na problematiku marketingu, marketingové komunikace a teoretický základ analýz, které jsou v práci použité. Dále zhodnocuje aktuální situaci společnosti Diplomky-online.cz. Na základě provedené analýzy je vytvořen návrh konkrétních kroků pro zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Bachelor thesis in its theoretical part aims on marketing, marketing communication and theoretical background of analysis which are used in this thesis. Furthermore, current situation of company Diplomky-online.cz is evaluated. Based on conducted analysis, proposal of specific steps is made in order to improve marketing communication of the company.
Keywords:
Communication mix; marketing; marketing communication; Online marketing; Porter's five forces analysis; SLEPTE analysis; SWOT analysis; Komunikační mix; marketingová komunikace; Online marketing; Porterův model pěti konkurenčních sil; SLEPTE analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/82706