Název:
Analýza reklamy v oblasti mobilních technologií
Překlad názvu:
The Discourse of Mobile Technologies Advertising
Autoři:
Šutera, Ondřej ; Kotásek, Miroslav (oponent) ; Rujbrová, Šárka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
Tato bakalářská práce pojednává o rozboru jazyka reklamy na daných příkladech současné reklamy. Rozebírá a analyzuje reklamu jako takovou, její historii a klasifikaci. Praktická část rozebírá aktuální příklady reklamy. Práce shromažďuje teoretické a praktické znalosti o reklamě a jazyce v ní obsažené.
The bachelor thesis deals with the analysis of the language in advertising on considered samples of contemporary advertising. It analyses the concept and origin of advertising, its history and categorization. The practical part analyses modern advertisements. The thesis unifies the theoretical and practical knowledge about the advertising and its language.
Klíčová slova:
Advertising; communication; discourse; history; promotion; psychology; diskurz; historie; komunikace; propagace; psychologie; Reklama
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82230