Název:
Komunikační mix společnosti
Překlad názvu:
Marketing Communication Mix of the Company
Autoři:
Petruchová, Denisa ; Stávková, Blažena (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Sonnentor s.r.o. Hlavním cílem je rozšíření stávajícího komunikačního mixu, který by měl především přilákat nové zákazníky a zlepšit aktuální propagaci. V první části jsou definována teoretická východiska, na která navazuje analytická část, kde je popsán současný stav společnosti. V poslední části jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a budoucích tržeb.
This diploma thesis deals with communication mix of company Sonnentor s.r.o. The main aim of the thesis is to extend current communication mix which should mainly attract new potential customers and improve current propagation. Theoretical solutions defined in the first part of thesis are followed by analytic part where current status of the company is described. The last part suggests changes and recommendations which should be oriented to improvement of customers satisfaction and future revenues.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; riziko; zákaznická spokojenost; zákazník; communication mix; customer; customer satisfaction; marketing; marketing mix; marketing research; risk
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81854