Original title:
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Translated title:
Proposal of Communication Mix in Selected Company
Authors:
Jagošová, Tereza ; Mráček, Pavel (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Sportisimo s.r.o. Teoretická část práce vysvětluje nejdůležitější pojmy a teorie ve vztahu k problematice marketingu. Oblast marketingové komunikace je zpracována detailněji. Analytická část podrobně charakterizuje současný stav zkoumané společnosti. Součástí je také marketingový výzkum a interpretace výsledných dat. Na základě informací z provedených analýz bude vytvořen nový komunikační mix vybraného podniku.
The master thesis deals with creation of communication mix of the company Sportisimo s. r.o. The theoretical part explains the most important concepts and theories in relation to marketing. The field of marketing communication is elaborated in more detail. The analytical part describes in detail the current state of the surveyed company. It also includes marketing research and interpretation of its results. Based on information from the analyzes will be created a new communication mix of the selected company.
Keywords:
advertising; communication; communication mix; marketing; marketing communication; promotion; komunikace; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; propagace; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81845