Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Jagošová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Sportisimo s.r.o. Teoretická část práce vysvětluje nejdůležitější pojmy a teorie ve vztahu k problematice marketingu. Oblast marketingové komunikace je zpracována detailněji. Analytická část podrobně charakterizuje současný stav zkoumané společnosti. Součástí je také marketingový výzkum a interpretace výsledných dat. Na základě informací z provedených analýz bude vytvořen nový komunikační mix vybraného podniku.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Jagošová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Sportisimo s.r.o. Teoretická část práce vysvětluje nejdůležitější pojmy a teorie ve vztahu k problematice marketingu. Oblast marketingové komunikace je zpracována detailněji. Analytická část podrobně charakterizuje současný stav zkoumané společnosti. Součástí je také marketingový výzkum a interpretace výsledných dat. Na základě informací z provedených analýz bude vytvořen nový komunikační mix vybraného podniku.
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jagošová, Tereza
Tato bakalářská práce se věnuje problematice internetové reklamy a blíže rozpracovává oblast reklamy na sociálních sítích. Práce přináší přehled a charakteristiky forem reklamy na internetu. Vysvětluje pojmy jako plošná reklama, marketing ve vyhledávačích, nativní reklama, social media marketing, atd. Dále je uveden souhrn právní úpravy reklamy v České republice. Cílem práce je vytvoření doporučující metodiky pro tvůrce reklamy z pohledu práva a marketingu. Marketingová doporučení se zaměřují především na oblast sociálních sítí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.