Název:
Návrh marketingové strategie
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal
Autoři:
Rozsypal, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost ELEKTROINSTAL NR, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti z pohledu makroprostředí, mikroprostředí, vnitřního prostředí a analýzy SWOT. Na základě informací zjištěných v této části jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingových aktivit firmy, které povedou ke splnění vytyčeného cíle společnosti.
The Diploma Thesis deals with marketing strategy proposal of ELETROINSTAL NR, s.r.o. company. It is divided into three parts. First part containts theoretical knowledge about marketing. Second part is aimed at analysis of the current state of the company from macro environment, micro environment, internal environment and SWOT analysis. Based on the information resulting from analyses, the third part of the Thesis includes recommended suggestions of how to improve marketing activities of the company in order to fulfill the company’s goal.
Klíčová slova:
analýza prostředí; Marketing ve stavebnictví; marketingová strategie; marketingový mix; reklama; strategické řízení; strategický marketing; SWOT analýza; advertising; marketing analysis; Marketing in the construction industry; marketing mix; marketing strategy; strategic management; strategic marketing; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81314