Název:
Marketingový mix podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Company
Autoři:
Bilík, Tomáš ; Horáková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového mixu restaurace Sherwood. V teoretické části jsou uvedeny definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu.
The diploma thesis focuses on the design of marketing mix of restaurant Sherwood. The theoretical part defines the basic terms of marketing and marketing mix. The analytical part of the thesis includes an analysis of the external and internal environment and analysis of the current marketing mix of the company. Based on the results found the final part contains suggestions for improvement of the marketing mix.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza; distribution; marketing; marketing mix; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81297