Original title: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title: Customer satisfaction analysis and proposal for its enhancement
Authors: Navrátilová, Petra ; Jiříček, Michal (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertisement and propagation.; book market; bookshop; credit card; customer; customer satisfaction; data collection; deliverer; Marketing research; primary information; products of company; questionnaire; distributor; dotazník; knihkupectví; knižní trh; Marketingový výzkum; platební karta; primární informace; produkty společnosti; reklama a propagace.; sběr dat; spokojenost zákazníka; zákazník

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/80193

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376775


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-06-19, last modified 2023-09-10


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share