Název:
Marketingová strategie podniku
Překlad názvu:
Marketing strategy of company
Autoři:
Václavíková, Petra ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro internetový obchod www.babylonshop.cz. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit vyšší počet uskutečněných objednávek. V praktické části jsou zhodnoceny analýzy a sestaveny návrhy a doporučení, které by měly zajistit nárůst prodeje a stálých zákazníků.
The thesis deals with the proposition of marketing strategy for the Internet shop www.babylonshop.cz. Based on theoretical assumptions and analysis of the conditions the firm stands at present, marketing strategy was designed. It should guarantee realization of the larger number of orders. In the practical part analyses are put together and evaluated. Afterwards the suggestions and recommendations are offered. They should secure the increase of sales and regular clients.
Klíčová slova:
analýzy; e-shop; internet; marketing.; Marketingová strategie; on-line zákazníci; analyses; e-shop; internet; Marketing strategy; marketing.; on-line customers
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/70326