Název:
Personální marketing v získávání pracovníků call center
Překlad názvu:
Personnel Marketing in Recruitment of Call Centers Employees
Autoři:
Švarcbachová, Tereza ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá získáváním pracovníků a personálním marketingem se zaměřením na prostředí call center. Práce vymezuje základní pojmy z oblasti náboru a HR marketingu a zároveň je analýzou specifik a odlišností tohoto typu organizací. Na základě této analýzy a výzkumného šetření je následně vypracován, ověřen a vyhodnocen návrh vhodné personálně-marketingové strategie pro call centra. Vzhledem k aktuálním trendům a době technologického pokroku se práce zaměřuje na digitální a online prostředí. Součástí práce je kvantitativní šetření preferencí a překážek u pracovníků call centra a také kvalitativní analýza firemní dokumentace, statistik a reportů. Cílem kvalitativního a kvantitativního výzkumu je zjištění specifik call center. Klíčová slova získávání pracovníků, personální marketing, call centrum, nábor, employer branding, HR marketing, marketingová strategie, digitální marketing, e-recruitmentThis bachelor thesis deals with the subjects of recruitment and HR marketing with the focus on the call centers area. The thesis explains the recruitment and personnel marketing terms. It also analyzes specifics of call centers and their differences from other types of businesses. Based on these outcomes there is the HR marketing strategy proposal and its evaluation. Considering nowadays tech age the thesis is focused on digital and online HR marketing channels. The thesis includes also call center workers survey and analysis of organizational documentation, statistics and reports for the purpose of the call center specifics findings. Key words recruitment, hiring, personnel marketing, call center, employer branding, marketing strategy, digital marketing, e-recruitment
Klíčová slova:
získávání pracovníků|personální marketing|call centrum|nábor|employer branding|HR marketing|marketingová strategie|digitální marketing|e-recruitment; recruitment|hiring|personnel marketing|call center|employer branding|marketing strategy|digital marketing|e-recruitment