Název: Dopad školní inkluze na studenty a pedagogy českých středních škol
Překlad názvu: Impact of inclusive education on students and teachers in Czech high schools
Autoři: Eret, Jiří ; Sak, Petr (vedoucí práce) ; Váňová, Miroslava (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Klíčová slova: handicap; individualizace; integrace; nadání; pedagog; podpůrná opatření; student; střední škola; Školní inkluze; školní psycholog; aptitude; handicap; high school; Inclusive education; individualisation; integration; school psychologist; student; supportive measures; teachers

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/92119

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-368626


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet