Název: Nástroje personálního marketingu z pohledu studentů vysokých škol
Překlad názvu: Personnel Marketing Tools from University Students Viewpoint
Autoři: Král, Jindřich ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: značka zaměstnavatele|personální marketing|marketing v řízení lidských zdrojů|nástroje personálního marketingu|generace Y; employer branding|personnel marketing|HR marketing|HR marketing tools|generation Y

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/92101

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-368608


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet