Název: Zraková paměť jako determinant rozvoje komunikačních kompetencí a kompetencí k učení u žáků se sluchovým postižením
Překlad názvu: Visual Memory as a Determinant of Communicative and Learning Competencies in Pupils with Hearning Impairment
Autoři: Kotvová, Miroslava ; Hádková, Kateřina (vedoucí práce) ; Květoňová, Lea (oponent) ; Horáková, Radka (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hiskey-Nebraska Test of Learning Aptitude; kompenzační mechanismus; kompetence k učení; komunikační kompetence; pozornost; WISC-III; zraková paměť; žák se sluchovým postižením; attention; communicative competencies; compensatory mechanism; Hiskey-Nebraska Test of Learning Aptitude; learning competencies; pupil with hearing impairment; visual memory; WISC-III

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/91631

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-368377


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet