Název:
Analýza a vizualizace dat z e-mailových kampaní
Překlad názvu:
Analysis and Visualization of e-Mail Marketing Campaigns
Autoři:
Urbanczyk, Martin ; Holkovič, Martin (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem práce je vyhodnotit stávající aplikaci Posilatko.cz a na základě důkladné analýzy a porovnání s podobnými produkty navrhnout a implementovat rozšíření. Tato rozšíření budou vést ke zvýšení informovanosti uživatele o stavech kampaní a sítě kontaktů tak, aby pak mohl správce kampaní vhodně reagovat. Především se bude jednat o statistické údaje. Dále je zde vytvořeno generování přehledů tak, aby bylo možné údaje vhodně předat i fyzicky, bez nutnosti přihlášení. Uživatel pak bude moci předkládat vývoj kampaně například i na pravidelných firemních poradách.
The goal of this thesis is evaluating Posílátko.cz application and making extensions on the basis of thorough analysis and comparison of other similar products. This extensions are going to lead into increased user awareness of campagins state, so user can react accordingly. Extensions are going to be founded mostly on statistics data. Next I am going to implement campaign summary documents, where people can find all the data without logging into the application. So user can take this documents and present it easily on corporate consultations.
Klíčová slova:
analytiky; DKIM; DMARC; e-mail; GoogleMail; HTML; internet; marketing; Nette; PHP; Posílátko; Seznam; SMTP; SPF; analytics; DKIM; DMARC; e-mail; GoogleMail; HTML; internet; marketing; Nette; PHP; Posílátko; Seznam; SMTP; SPF
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69703