Original title: Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Translated title: The comparison of perception of Pilsner Urquell and Budějovický Budvar pale lager brand
Authors: Šálený, Michal ; Postler, Milan (advisor) ; Brom, Jaroslav (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: beer; brand; brand management; brand perception; Budweiser Budvar; Czech beer market; Pilsner Urquell; Budweiser Budvar; Pilsner Urquell; pivo; vnímání značky; značka; český trh piva; řízení značky

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69554

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361261


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-08-02, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share