Název:
Značka produktu jako zdroj rolové identity
Překlad názvu:
Brand product as a source of role identity
Autoři:
Štanglová, Veronika ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Zhodnocení, jakým způsobem je pomocí značky utvářena a formována identita zákazníka, konkrétně určité sociální skupiny. Za cíl práce tedy považuji zanalyzovat, jakým způsobem značka přispívá k vytváření, a dále formulaci osobnosti jednotlivých spotřebitelů. Jak nákup určitého druhu zboží souvisí například s životním stylem kupujících, nebo jejich zařazením do určité sociální skupiny. Zmapuji nákupní chování určité sociální skupiny a pokusím se zhodnotit, do jaké míry značky ovlivňují utváření jejich osobnosti.This thesis focuses on the analysis of the way a product label forms a customers identity and more precisely the identity of a given social group. The aim of this thesis is to analyse the way a product label contributes to the creation and formation of an individual consumers identity. It involves the analysis of the waya purchase of a certain kind of goods is related to the customers lifestyle or hisbelonging to a certain social group. The author of this thesis intends to capture the purchase behaviour and to evaluate to what extent a product label influences the creation of a customers identity.
Klíčová slova:
rolová identita; sociální role; vztah značky a rolové identity; značka produktu; brand product; role identity; social role; the relation between a product label and role identity
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71142