Název: Trendy v marketingu počítačových her
Překlad názvu: Trends in marketing of computer games
Autoři: Němečková, Petra ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální hry; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; počítačové hry; public relations; computer games; digital games; Marketing; marketing mix; promotion; promotional mix; public relations

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86266

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357547


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet