Název: Trendy v marketingu digitálního hudebního obsahu
Překlad názvu: Trends in digital music content marketing
Autoři: Martínková, Aneta ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Klíčová slova: digitalizace; digitální hudební obsah; komunikační mix; Long Tail theory; marketingový mix; posluchačské návyky; strategie; Winner Takes All theory; communication mix; digital music content; digitization; listening habits; Long Tail theory; marketing mix; strategy; Winner Takes All theory

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86161

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357442


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet