Název: Marketing v gastronomii: Specifika televizních pořadů o vaření na českém televizním trhu
Překlad názvu: Marketing in gastronomy: Specifics of television cooking shows on the Czech television market
Autoři: Škoda, Martin ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Klíčová slova: cooking show; Jamie Oliver; jídlo; kvantitativní výzkum; marketingová komunikace a PR; Pořady o vaření; product placement; reality show; reality TV; televize; vaření; Zdeněk Pohlreich; cooking; Cooking show; food; Jamie Oliver; Marketing communication and PR; product placement; quantitative research; reality show; reality TV; television; Zdenek Pohlreich

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86140

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357422


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet