Název: Marketingový fenomén Kim Kardashian a symbol její osobnosti v kultuře
Překlad názvu: Kim Kardashian: Marketing phenomenon and cultural symbol
Autoři: Konjoryan, Lusik ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: celebrita; fenomén; Kim Kardashian; kultura; sociální sítě; celebrity; culture; Kim Kardashian; phenomenon; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86094

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357376


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet