Original title:
Marketingový fenomén Kim Kardashian a symbol její osobnosti v kultuře
Translated title:
Kim Kardashian: Marketing phenomenon and cultural symbol
Authors:
Konjoryan, Lusik ; Halada, Jan (advisor) ; Rosenfeldová, Jana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce na téma kultuře nejpopulárnějších celebrit současnosti. Hlavní tematika práce je představení osobnosti Kim Kardashian, popis vzestupu její slávy a osobního života, který její kariéru tzv. profesionální celebrity zásadně ovlivnil. Dále se práce zaměřuje na budování značky a popis produktů spojených s osobou Kim Kardashian. Nedílnou součástí novodobé mainstreamové kultuře. Mimo prezentuje. Důležitou součástí pro celý kontext této práce jsou také obrazové přílohy reflektující její aktivitu nathe phenomenon of one of today's most popular celebrities. The main theme of the work is the introduction of Kim Kardashian's personality, the description of
Keywords:
celebrity; culture; Kim Kardashian; phenomenon; social media; celebrita; fenomén; Kim Kardashian; kultura; sociální sítě
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86094