Original title: VYUŽITÍ KONCEPTU CELOŽIVOTNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKA VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM
Translated title: USING THE CONCEPT OF CUSTOMER LIFE-TIME VALUE IN STRATEGIC MANAGEMENT COMPANIES
Authors: Hanzelka, Michael ; Kozák, Vratislav (referee) ; Holcner, Vladan (referee) ; Světlík, Jaroslav (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Doctoral theses
Year: 2017
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Cost-benefit analysis.; Customer life time value; internal customer; internal marketing communication; proactive; reactive; analýza nákladů a přínosů; Celoživotní hodnota zákazníka; interní marketingová komunikace; interní zákazník; proaktivní; reaktivní

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/69222

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357002


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2017-07-21, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share