Název: Podnětná výuka obsahu trojúhelníku a rovnoběžníku ve dvou třídách s odlišnou zkušeností s výukou matematiky
Překlad názvu: Constructivist teaching of the area of a triangle and parallelogram in two classes with a different background in teaching mathematics
Autoři: Sovič, Pavel ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Tůmová, Veronika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konstruktivismus; objevování; obsah rovnoběžníku; obsah trojúhelníku; podnětné vyučování; poznávací proces; teorie generických modelů; area of parallelogram; area of triangle; constructivism; discovering; inspiring teaching; learning process; theory of generic models

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/84362

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-354099


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet