Název: Sémiotika a ideologie v politickém marketingu: Analýza vybraných volebních kampaní
Překlad názvu: Semiotics and Ideology in Political Marketing: Analysis of Selected Election Campaigns
Autoři: Macháček, Roman ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Řehořová, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: diskurzivní analýza; ideologie; ikonologie; kampaň; komparace; komunikologie; média; politický marketing; PR; pragmatika; sebeprezentace; sociální sítě; campaign; communicology; comparison; discourse analysis; iconology; ideology; media; political marketing; PR; pragmatics; self-presentation; social networks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/83552

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-353203


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet