Název: My, vzhůru, k sobě blíž!: Participativní manipulace spotřebitele v kontextu reklamy
Překlad názvu: Us, Up, Closer!: Participative Manipulation of the Consumer in Advertising
Autoři: Zavoral, David ; Hájek, Václav (vedoucí práce) ; Fiala, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/83269

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-352922


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet