Název:
Návrh PR aktivit pro projekt Fotbal pro rozvoj
Překlad názvu:
Proposal of PR activities for the project Football for development
Autoři:
Mlynářová, Kateřina ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Návrh PR aktivit pro projekt Fotbal pro rozvoj Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat současný stav PR aktivit projektu Fotbal pro rozvoj ve vztahu k zájmovým skupinám projeku a následně navhrnout určité kroky ke zlepšení jako podkladu pro vytvoření komunikační strategie. Metody: K získání potřebných informací bylo využito deskriptivní případové studie, a to pro vyhodnocení PR výstupů z roku 2016. Dále bylo využito metody interview s vybranými zájmovými skupinami, tj. zástupci partnerských organizací a dobrovolníky projektu z předchozích let. Výsledky: Výsledky ukázaly, že PR aktivity projektu jsou realizovány v plné míře a více méně fungují. Většina z nich se však potýká s jistými nedostatky, jejichž řešení s ohledem na budoucí směřování projektu nabízí závěrečná část práce. Klíčová slova: public relations, Fotbal pro rozvoj, kampaň, neziskové organizace, sociální problémyTitle: Proposal of PR activities for the project Football for Development Objectives: The aim of this work was to analyze the realized PR activities of the project Football for development with regard to its stakehoalders, and subsequently propose concrete actions for improvement as a base for the communication strategy. Methods: A discriptive case study was used for evaluating the PR outcomes from 2016. The other method used was interviews with chosen stakehoalders, ie. representatives of the partner organizations and volunteers of the project from previous years. Results: The results showed that the PR activities are fully done in a more or less functional way. However the majority of them encounter some weaknesses whose solutions are presented with regard to future activities of the project in the final part of the thesis. Keywords: public relations, Football for development, campagin, non-profit organizations, social problems
Klíčová slova:
Fotbal pro rozvoj; kampaň; neziskové organizace; public relations; campaign; Football for development; non-profit organizations; public relations