Název:
Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism
Překlad názvu:
The role of information centre in marketing a place on an example of agency CzechTourism
Autoři:
Čermák, Petr ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism" pojednává o roli informačního centra a marketingu v oblasti cestovního ruchu na příkladu státní příspěvkové organizace CzechTourism. V práci bude popsáno fungování agentury, zejména její marketingová činnost v oblasti propagace České republiky, jako zájmové destinace cestovního ruchu. V úvodní části práce budou uvedeny obecné informace o marketingu v oblasti cestovního ruchu. V další části práce bude popsána samotná Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism, která bude zahrnovat základní údaje o agentuře, včetně agenturou používané komunikační formy, marketingovou koncepci, marketingovou strategii, swot analýzu destinace a další formy marketingu CzechTourism. V závěru práce budou představena zastoupení Czech Tourism v zahraničí a budou uvedeny výsledky z vlastního výzkumu, který se zabývá otázkami činnosti organizace.The bachelor thesis "The role of information centre in marketing a place on an example of agency CzechTourism" deals with the role of information centre and marketing in the area of tourism on an example of government organization CzechTourism. This thesis describes different functions of the agency, especially its marketing action in area of Czech Republic propagation, as a destination of tourism interest. Basic information about marketing in tourism area will be shown in the introduction. That is followed by Czech Authority of CzechTourism, which contains basic information about agency, agency-used communication form included, marketing concept, marketing strategy, swot analysis of destination, and other forms of CzechTourism marketing. Representation of CzechTourism abroad will be presented in conclusion, together with results of my personal research, which deals with questions about organization actions.
Klíčová slova:
agentura; cestovní ruch; CzechTourism; destinační marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; produkty; propagace destinace České republiky; reprezentace České republiky; Česká centrála cestovního ruchu; agency; CzechTourism; destination marketing; marketing communication; marketing strategy; products; promotion of destination Czech Republic; representation of the Czech Republic; The Czech Tourist Authority; tourism