Název:
Marketingové řízení školských zařízení pro zájmové vzdělávání
Překlad názvu:
Marketing management of the school facilities for interest education
Autoři:
Kluková, Lucie ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] 1 Abstrakt: Závěrečná diplomová práce se zabývá problematikou marketingového řízení školských zařízení pro zájmové vzdělávání. Vychází z dosavadních teoretických poznatků v oblasti marketingu a marketingových strategií. Její teoretická část vymezuje základní pojmy této oblasti, znaky marketingově řízených organizací a přínosy takto řízené organizace. Zabývá se specifiky marketingového řízení ve školských zařízeních pro zájmová vzdělávání, a to jednotlivými kroky marketingového řízení a zejména marketingovým mixem - produktem, cenou vzdělávacích programů, místem jejich poskytování, propagací a podporou prodeje. Práce přináší analýzu zjištěných výsledků rozsáhlého průzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření, interview a rozboru textů. Tato analýza svědčí o stavu marketingového řízení ve střediscích volného času a jejím přínosem je výčet používaných marketingových nástrojů jako zdroj inspirace na zlepšení této oblasti v podmínkách školských zařízení pro zájmové vzdělávání. Klíčová slova: Marketing, marketingové řízení, marketingový mix, zájmové vzdělávání, střediska volného času.1 Abstract: The final diploma thesis deals with the issue of marketing management of the school facilities for interest education It is based on the existing theoretical findings in the marketing area and marketing strategies. The theoretical part defines basic concepts, features of the marketing management organisations and their benefits. The thesis deals with the specifics of the marketing management in the school facilities for interest education, the individual steps of the marketing management and especially the marketing mix - product, price of the educational programs, place of their provision, propagation and sales promotion. The thesis brings the analysis of the found results of the extensive research provided via questionnaire investigation, interview and text analysis. This analysis represents the status of the marketing management in the leisure centers and the benefit of the analysis is the enumeration of the using marketing tools as a resource of the inspiration for improvement in this area in the conditions of school facilities for interest education. Keywords: marketing, marketing management, marketing mix, interest education, leisure centers
Klíčová slova:
Markeing; marketingové řízení; marketingový mix; střediska volného času; zájmové vzdělávání; interest education; leisure centers; marketing; marketing management; marketing mix