Název: Učitel versus moderní technika ve třídě - kognitivní studie
Překlad názvu: Teacher versus modern technology in classroom - the cognitive study
Autoři: Durchánek, Milan ; Doubek, David (vedoucí práce) ; Neuwirthová, Barbora (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kognitivní modely; strategie práce se třídou; Učitel; classroom strategy; cognitive models; Teacher

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/79263

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-348894


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet