Název:
Komparace vnímání genderové stereotypizace v reklamě ve Francii a České republice
Překlad názvu:
Comparison of Perception of Gender Stereotyping in Advertising in France and Czech Republic
Autoři:
Fišerová, Anna ; Šmejkalová, Jiřina (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] Gender stereotyping is still an actual issue in French and Czech advertising. This thesis theoretically discusses stereotyped portayal of women and men in advertising and within the practical part on the basis of a quantitative questionnaire survey evaluates and compares the perception of Czech and French students toward this issue as future potential creators and influencers of advertising contents.Stereotypizace genderu je stále aktuální problematikou ve francouzské a české reklamě. Tato práce teoreticky popisuje stereotypní zobrazování mužů a žen v reklamě a na základě kvantitativního dotazníkového šetření poté v praktické části porovnává vnímání českých a francouzských vysokoškolských studentů vůči této problematice, jakožto budoucích potenciálních tvůrců a ovlivňovatelů reklamních obsahů.