Název: Užití dvojsmyslu v sexistické reklamě na materiálech ze soutěže Sexistické prasátečko
Překlad názvu: Use of lingustic ambiguity in sexist advertising demonstrated on works from the competition Sexistické prasátečko
Autoři: Nápravníková Kořanová, Johana ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dvojsmysl; kontextualizace textu a obrazu; polysémie; reklama; sexismus; Sexistické prasátečko; advertising; contextualization of text and image; Double entendre; multiple meaning; sexism; Sexistické prasátečko

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/77758

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-347277


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet