Název:
Podnikatelský plán projektu Sport in Prague
Překlad názvu:
Business plan of Sport in Prague.
Autoři:
Škop, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Podnikatelský plán projektu Sport in Prague. Cíle: Cílem diplomové práce je především zpracování podnikatelského plánu k projektu Sport in Prague, který se zabývá podnikáním ve sportovním turismu v Praze. Na základě analýz následně stanovit rozhodnutí, zdali se vyplatí uvedené aktivity rozvíjet, případně jakým směrem. Metody: Podnikatelský plán byl sestaven na základě rešerše literatury týkající se tohoto problému. V diplomové práci bylo použito několik metod, díky kterým práce dosáhla svých cílů. Hlavní metodou byla zvolena forma dotazníku, který se primárně zaměřoval na respondenty v podobě náhodných turistů navštěvujících Prahu. Další metody zahrnuté v práci jsou analýzy incomingového cestovního ruchu, konkurence a finanční analýza. Výsledky: V práci bylo zpracováno několik analýz, z jejich výsledků vyplývá, že projekt může být ziskový a má smysl na něm dále pracovat. Dále bylo zjištěno, které služby eliminovat, které naopak podpořit a jak nastavit propagační kampaň. Klíčová slova: Podnikatelský plán, turismus, propagace, sport, podnikáníTittle: Business plan of Sport in Prague. Goals: The goal of this thesis is mainly create a kvality business plan of project Sport in Prague, which do business in tourism in Prague. And also show, i fis profitable to develop activities and in which direction. Methods: Business plan is based on the research literature on this issue. In this thesis has been used several methods that make the work achieved its goals. The main method was chosen questionnaire, which was conducted through direct interviews of random tourists in Prague. Other methods included in the work are the analysis of incoming tourism, competition analysis and financial analysis. Results: There were created several analyzes in this thesis. Their results show that the project can be profitable, and it makes sense to continue working. It was found what the services should be eliminated and which should be encouraged. Also how to set up a promotional campaign. Keywords: Business plan, tourism, promotion, sport, business
Klíčová slova:
Podnikatelský plán; podnikání; propagace; sport; turismus; business; Business plan; promotion; sport; tourism