Název:
Historie komunikace Škody Plzeň 1918-1945
Překlad názvu:
The history of communication of Skoda Plzeň 1918-1945
Autoři:
Drechslerová, Terezie ; Zábrodská, Kristina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce popisuje komunikaci značky Škoda Plzeň v letech 1918- 1945. V tomto období byla Škoda Plzeň největším průmyslovým podnikem v Československu a její produkty se vyrovnaly i mezinárodní konkurenci. Práce zachycuje historii podniku od jeho založení Emilem Škodou v roce 1869 až do roku 1945. Bakalářská práce také zmiňuje největší osobnosti podniku - zakladatele Emila Škodu a Karla Loevensteina, jakožto průkopníka moderního vedení a propagace podniku. Dále práce sleduje kontext Škody Plzeň ve společenské situaci od konce první světové války až do začátku světové války druhé. Největší prostor je věnován části, která zachycuje komunikaci, propagaci a marketingovou strategii podniku a to hlavně v období první republiky, jelikož toto období bylo, nejen z hlediska rozvoje propagace, obdobím nejpřínosnější. Komunikace za první republiky dosahovala kvalit velkých mezinárodních podniků a to hlavně díky národohospodářské situaci ČSR. Tato část komplexně zachycuje hodnoty a postupy podniku při jeho propagaci a zaměřuje se na fungování oddělení Tisku, informací apropagace pod vedením Josefa Svátka. Závěrem a výstupem práce je celkové vyhodnocení a shrnutí komunikace Škody v uvedeném období.The thesis describes the communication of the Škoda Plzeň brand between 1918 and 1945. During this period, Škoda was the largest industrial enterprise in Czechoslovakia and its products were equal to those offered by foreign competitors. The thesis covers the company's history from its foundation by Emil Škoda in 1869 up till 1945. This Bachelor's thesis also mentions the biggest personalities of the firm: Emil Škoda and Karel Loevenstein, the pioneer of modern management and promotional methods at the company. Furthermore, the thesis follows the Škoda company in the context of the society from the end of the First World War up till the beginning of World War II. The largest part of the thesis is a section that covers the company's communication, promotion and marketing strategies, especially during the first Czechoslovak Republic, because this period was - in terms not only of the progress of promotion - the most fruitful period for the company. This section comprehensively covers the company's values and policies with regard to promotion and focuses on describing the operations of the Press, Information and Promotion Department under the leadership of Josef Svátek and the key tasks of this department. The conclusion and result of the thesis is an overall evaluation and summary of Škoda's...
Klíčová slova:
Emil Škoda; historie; Karel Loevenstein; marketing; propagace; Škoda Plzeň; Emil Škoda; history; Karel Loevenstein; marketing; promotion; Škoda Plzeň