Název: Psychosociální inhibitory syndromu vyhoření učitele v základním školství z pohledu poradenského psychologa
Překlad názvu: Psychosocial inhibitors of burnout syndrom teachers in primary education from pedagogical - psychological center psychologist perspective
Autoři: Příkazská, Irena ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Viktorová, Ida (oponent)
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: druhý stupeň základního školství; Klíčová slova: syndrom vyhoření; Plzeň; podpora kolegiální; podpora rodiny; podpora vedoucích pracovníků; supervize; učitel; zaměstnanecké benefity; employee benefits; family support; Keywords: burnout; peer support; Pilsen; second stage of basic education; supervision; support executives; teacher

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/76176

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-345582


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet