Original title: Vstup společnosti hotel.de AG na český trh
Translated title: Entrance of hotel.de AG corporation to the Czech market
Authors: Holeček, Miloš ; Pichanič, Mikuláš (advisor) ; Staňková, Anna (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá analýzou trhu a společnosti pro potřeby rozhodnutí o vstupu na český trh a stanovuje nejvhodnější nástroje propagace. Zaměřuje se na problematiku online marketingu, zejména pay per click a hledá řešení ppc kampaně pro společnosti, její struktury, klíčových slov a reklamních textů.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6222

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3442


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share