Název:
Vstup společnosti hotel.de AG na český trh
Překlad názvu:
Entrance of hotel.de AG corporation to the Czech market
Autoři:
Holeček, Miloš ; Pichanič, Mikuláš (vedoucí práce) ; Staňková, Anna (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou trhu a společnosti pro potřeby rozhodnutí o vstupu na český trh a stanovuje nejvhodnější nástroje propagace. Zaměřuje se na problematiku online marketingu, zejména pay per click a hledá řešení ppc kampaně pro společnosti, její struktury, klíčových slov a reklamních textů.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6222