Název:
Marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad
Překlad názvu:
The marketing plan of fitness center Expreska Jiřího z Poděbrad.
Autoři:
Štěchová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavit marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad pro rok 2017. Navržené marketingové strategie včetně implementačního plánu budou směřovány k dosažení marketingových a firemních cílů organizace. Metody: Pro analýzu mikroprostředí je použit Porterův model pěti sil. Analýza makroprostředí je provedena s pomocí PEST analýzy. U analýzy konkurence jsou posuzována kritéria zvolená na základě marketingového mixu. Kritéria jsou bodově ohodnocena a je jim přiřazena příslušná váha. Již zmiňované metody jsou podkladem pro tvorbu SWOT analýzy. V rámci Ansoffovy matice byly určeny marketingové strategie, které jsou podloženy výzkumem spokojenosti zákazníků. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán Expresky Jiřího z Poděbrad pro rok 2017, který obsahuje nezbytné náležitosti a může sloužit analyzovanému sportovnímu zařízení jako nástroj pro dosažení cílů organizace. Klíčová slova: Marketingový plán, Marketingové cíle, Marketingová strategie, Marketingový mix, SWOT analýza, Marketingový výzkum, Expreska JZPTitle: The marketing plan of fitness center Expreska Jiřího z Poděbrad. Objectives: The main aim of the dimploma thesis is to construct a marketing plan for fitness center Expreska Jiřího z Poděbrad for the year 2017. The proposed marketing strategy, including the implementation plan will be directed to achieve marketing and business goals of the organization. Methods: For analysis of the microenvironment is used Porter matrix. Analysis of macroenvironment is done with the help of PEST analysis. For the analysis of competition is used marketing mix. The criteria of marketing mix are score and they are assigned to the appropriate weight. Already mentioned methods will form the basis for the creation of a SWOT analysis. Within Ansoff matrix is determined by the marketing strategy, which is supported by the research of customer satisfaction. Results: The result of this work is complete marketing plan of Expreska Jiřího z Poděbrad for the year 2017, which includes the necessary requirements and can serve as a tool for achieving the goals of the organization. Keywords: Marketing plan, Marketing mix, SWOT analysis, Marketing research, Marketing goals, Marketing strategy, Expreska JZP
Klíčová slova:
Expreska JZP; Marketingová strategie; Marketingové cíle; Marketingový mix; Marketingový plán; Marketingový výzkum; SWOT analýza; Expreska JZP; Marketing goals; Marketing mix; Marketing plan; Marketing research; Marketing strategy; SWOT analysis