Název: Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice
Překlad názvu: Possible aproaches to viral marketing in new media and its usage in Czech republic
Autoři: Pátek, Michal ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Zbiejczuk, Adam (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internet; marketingová kampaň; memetika; nová média; sociální sítě; virální marketing; web 2.0; internet; marketing campaign; memetics; new media; social networks; viral marketing; web 2.0

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71777

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340903


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet