Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice
Pátek, Michal ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Zbiejczuk, Adam (oponent)
Diplomová práce Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice se zabývá jednou ze strategií marketingu z pohledu zahraničních autorů. Na základě příbuzných teorií popisuje význam virálního marketingu, aby mohla poukázat na silné a slabé stránky tohoto způsobu propagace. První část práce se zabývá uvedením nových médií a specifických způsobů propagace v kyberprostoru. Dále jsou popsány příbuzné obory, word of mouth, memetika a informační kaskády. Samotný virální marketing je uveden na základě publikací Setha Godina, Douglase Rushkoffa a Henryho Jenkinse. Část práce se zabývá měřením a analýzou virálního marketingu, kde je nastíněn možný matematický vzorec popisující virální šíření. Po teoretickém úvodu jsou popsány možné způsoby virálního marketingu, což je názorně ukázáno na příkladu několika českých kampaní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
4 Pátek, Martin
1 Pátek, Matěj
1 Pátek, Miloslav
3 Pátek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.