host ::
přihlásit
Digitální repozitář
Hledej
Nový záznam
Nápověda
O repozitáři
Hlavní stránka
>
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Diplomové práce
> Využívání počítačových simulací ve výuce medicíny
Informace
Soubory
Název:
Využívání počítačových simulací ve výuce medicíny
Překlad názvu:
Use of computer simulations in medical education
Autoři:
Hübnerová, Iveta
;
Šisler, Vít
(vedoucí práce) ;
Slussareff, Michaela
(oponent)
Typ dokumentu:
Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt:
[cze]
[eng]
Diplomová práce se zabývá využitím metody počítačových simulací ve výuce, se zaměřením na medicinskou oblast. Podává možnosti využití počítačových simulací i v jiných oborech. Uvádí možnosti podpory výuky pomocí počítačových simulací, analýzu efektivních přístupů a možné bariéry při implementaci. Praktický výzkum je založen na kvalitativní analýze aktuální situace využívání simulací na lékařských fakultách v ČR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The diploma thesis deals with the method of using computer simulations in education, with a focus on medicine. It also presents possible usage of computer simulations in other fields. The thesis presents possible usage of computer simulation to support the education, analyses of effective approaches and possible barriers that may arise during the implementation. Practical research is based on qualitative analysis of current situation of using simulations at medical faculties in the Czech republic. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Klíčová slova:
algoritmus
;
analýza
;
bariéry
;
behaviorismus
;
edutainment
;
efektivita
;
figurína
;
humanismus
;
interaktivní scénář
;
kognitivismus
;
konstruktivismus
;
kvalitativní výzkum
;
medicína
;
pedagogika
;
počítačové hry
;
seriózní hry
;
simulace
;
simulační hry
;
simulátor
;
teorie učení
;
výuka
;
výuka medicíny
;
výukové hry
;
Výukové simulace
;
zkušenostní učení
;
barriers
;
behaviourism
;
cognitivism
;
computer games
;
education
;
edutainment
;
effectivity
;
experiental learning
;
game-based learning
;
humanism
;
interactive scenarios
;
learning games
;
learning theory
;
mannequin
;
Medical teaching
;
pedagogy
;
qualitative research
;
serious games
;
simulation
;
simulation games
;
simulator
Instituce:
Fakulty UK (VŠKP) (
web
)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam:
http://hdl.handle.net/20.500.11956/71770
Trvalý odkaz NUŠL:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340896
Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství
>
Veřejné vysoké školy
>
Univerzita Karlova
>
Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Diplomové práce
Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.
Podobné záznamy
Není přiložen dokument
Exportovat ve formátu
DC
,
NUŠL
,
RIS
Sdílet