Název: České blogy jako součást reklamy?: analýza vybraných blogů a rozhovorů s jejich autorkami.
Překlad názvu: Czech blogs as a part of advertisement? Analysis of selected blogs and interwiews with their authors.
Autoři: Cikánková, Vladimíra ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Nováková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Blog; free labour; kvalitativní výzkum; produsage; reklama; Web 2.0; advertising; Blog; free labour; produsage; qualitative research; Web 2.0

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71120

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340246


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet