Název:
Využití Hamblinova přístupu k evaluaci vzdělávacích aktivit
Překlad názvu:
Using of Hamblin's Approach to Evaluation of Educational Activities
Autoři:
Kožušníková, Monika ;
Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ;
Mühlpachr, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá Hamblinovým modelem evaluace vzdělávacích aktivit, který tento autor v roce 1974 popsal v publikaci Evaluation and Control of Training. Model se skládá z pěti na sebe navazujících úrovní, které jsou v práci podrobně vysvětleny. Po charakterizování každé úrovně následuje výčet a popis metod, pomocí nichž lze aspekty evaluace na každé úrovni hodnotit. Hamblin svůj model evaluace vytvořil pro potřeby vzdělávání v organizaci. Cílem práce je ověřit, zda lze tento model využít i pro evaluaci otevřeného vzdělávací kurzu, případně jak je potřeba ho pro evaluaci otevřeného kurzu upravit. Klíčová slova Evaluace, hodnocení, Hamblinův přístup k evaluaci, evaluace reakcí, evaluace učení, evaluace pracovního chování, evaluace organizace, evaluace konečných hodnot, vzdělávání, kurz.
Klíčová slova:
Evaluace;
hodnocení;
otevřený vzdělávací kurz;
vzdělávací aktivita,úroveň reakcí;
vzdělávání v organizaci;
úroveň hodnot;
úroveň organizace;
úroveň pracovního chování;
úroveň učení;
education in an organization;
educational aktivity;
Evaluation;
job behaviour level;
learning level;
open course;
organisation level;
reaction level;
ultimate value level
Instituce: Fakulty UK (VŠKP)
(
web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70199
Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-339325
Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce