Original title:
Využití Hamblinova přístupu k evaluaci vzdělávacích aktivit
Translated title:
Using of Hamblin's Approach to Evaluation of Educational Activities
Authors:
Kožušníková, Monika ; Dvořáková, Miroslava (advisor) ; Mühlpachr, Pavel (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá Hamblinovým modelem evaluace vzdělávacích aktivit, který tento autor v roce 1974 popsal v publikaci Evaluation and Control of Training. Model se skládá z pěti na sebe navazujících úrovní, které jsou v práci podrobně vysvětleny. Po charakterizování každé úrovně následuje výčet a popis metod, pomocí nichž lze aspekty evaluace na každé úrovni hodnotit. Hamblin svůj model evaluace vytvořil pro potřeby vzdělávání v organizaci. Cílem práce je ověřit, zda lze tento model využít i pro evaluaci otevřeného vzdělávací kurzu, případně jak je potřeba ho pro evaluaci otevřeného kurzu upravit. Klíčová slova Evaluace, hodnocení, Hamblinův přístup k evaluaci, evaluace reakcí, evaluace učení, evaluace pracovního chování, evaluace organizace, evaluace konečných hodnot, vzdělávání, kurz.
Keywords:
education in an organization; educational aktivity; Evaluation; job behaviour level; learning level; open course; organisation level; reaction level; ultimate value level; Evaluace; hodnocení; otevřený vzdělávací kurz; vzdělávací aktivita,úroveň reakcí; vzdělávání v organizaci; úroveň hodnot; úroveň organizace; úroveň pracovního chování; úroveň učení
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70199