Název: Sebehodnocení na 1.stupni ZŠ se zaměřením na integrované žáky
Překlad názvu: Self-assessment at the Primary School focusing on integrated pupils
Autoři: Dudová, Zdeňka ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: akční výzkum; formy sebehodnocení; hodnocení; indikátor kvality; integrovaný žák; kritérium hodnocení; popisný jazyk; sebehodnocení; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; action research; descriptive language; evaluation; evaluation criteria; forms of self-assessment; integrated pupil; pupil with special needs; quality indicator; self-assessment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/69538

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-338667


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet