Název: Marketingová strategie Aukční síně Vltavín v letech 2013-2014
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Auction House Vltavin in the Years 2013-2014
Autoři: Seimlová, Anna ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aukce; Aukční síň Vltavín; komunikační mix; umělecké dílo a umělec; Art Work and Artist; Auction; Auction House Vltavin; Communication Mix

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/68831

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-337967


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet